jueves, 26 de abril de 2012

Històries de piscina

Fa temps tinc en ment començar una nova secció en aquest blog. Una secció anomenada: històries de piscina. Podria dir que vaig a piscina (degut a l’operació de genoll que ja us vaig narrar fa forces mesos), però en aquest moment seria més correcte dir que estic apuntat a piscina. 

Aquesta secció tractarà de situacions curioses/divertides/surrealistes que han succeït en la piscina, generalment protagonitzades per gent de la qual ja hem parlat en aquest bloc. Ara vosaltres pregunteu QUINA GENT???? 

Jo em faig una miqueta l’interessant. Una mica més. Us faig esperar encara una estoneta més, agafo aire, i finalment dic LES IAIEEEES i també iaios. He descobert que és una mina. A més hi ha una mena d’spa. I si la piscina és una mina, l’spa són 100!!!

Total, que aquesta nova secció començarà en breu, manteniu-vos informats.

5 comentarios:

  1. Uooo...no puc esperar!!!

    ResponderEliminar
  2. Paciencia petita Carme, tot arribarà i tinc un presentiment que serà aviat! :)

    ResponderEliminar
  3. Pero pon un trailer o algo para amenizar la espera!!! XDDD

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Voy a tardar más en hacer el trailer que en colgarlo...jeje

      Eliminar