jueves, 17 de febrero de 2011

Signes del zodiac


Abans de tot dir què ja sé que vaig tard. El que passa és que estic esperant una confirmació fiable i no... M’explico: com ja haureu esbrinat pel títol del text la cosa es tracte dels nous signes del zodíac que han canviat de dies i hi ha un nou i bla bla bla. Jo que sóc una persona responsable amb les coses que escric he estat esperant a que les meves fonts em confirmin aquest fet, però no faig més que mirar el “20 minutos” i a la secció “Horoscopo” no canvien res. Així que em vaig decidir a consultar la meva segona font més fiable “Wikipedia”. En introduir “signos del zodiaco” m’apareix molta informació que segur que és interessantíssima i quan acabes de llegir-la o, com en el meu cas t’ho saltes tot, pots veure una taula en el que TAMPOC hi ha res canviat. 

Mai he estat gaire seguidor d’aquestes coses, així que la veritat m’és una mica igual, però hòstia porto sent geminis bastants anys. Com soc gèminis m’han dit què m’han d’agradar els jocs de lògica per collons, que sóc afectuós o amable.  Tot això passi, però després he hagut de sentir mil cops què si sóc bipolar, que si soc contradictori, que si molt rarot, mentider, egocèntric, que començo coses amb ganes però rarament les acabo, que em desanimo com un nen quan les coses no surten com jo vull. Així que crec, que ara que han decidit que he deixat de ser gèminis, mereixo una disculpa pública de tota aquella gent que m’ha faltat al respecte sense coneixem pel simple fet d’haver nascut al maig. JA ESTÀ BÉ!

4 comentarios:

  1. JAjajajaja jo no et demanaré pas perdó! Tu eres géminis de neixement i de personalitat total!! :)

    ResponderEliminar
  2. Q me parta un rayo si algún día yo le he faltado al respeto!

    Per cert, jo que sóc ara? Leo mola molt i no vull canviar!

    ResponderEliminar
  3. No ho se que ets, mentre no siguis osobuco que abans ni existia...

    ResponderEliminar
  4. Osobuco !!!!!!!!!!! jajjajjjajjajjajjaj
    Qué crác Lírel !!!! XDDD

    ResponderEliminar