jueves, 1 de marzo de 2012

Art o merda punxada en un pal?

Aquest xaval també vol
ser un artista
Vull tornar a demanar disculpes per si algú se sent ofès pel que ara diré. Resulta que ja fa uns dies vaig veure una exposició PER LA TELE (si arribo a pagar per veure-la ja no estaria en aquest món) i vaig al•lucinar. No per bé com heu pogut deduir.

La pregunta inicial pot semblar que no té res a veure, és a dir, com si diguéssim: “Manjar o lentejas?” Així com les llenties disten molt de ser un “manjar” i em cago en el tio que va decidir que allò es menja. Vaig descobrir que si en lloc de cagar a sobre del tio ho fes en un plat de llenties, potser estaria fent art. Una escultura que podria titular-se com “Ira sobre lentejas”. Els experts dirien que l’artista, o sigui jo, vol expressar el seu desacord amb la societat que diu que les llenties són molt bones.

Doncs bé si penseu que sóc un exagerat us recomano veure l'obra de Martin Creed. 

Podreu gaudir d’un espectacular paper. Però no un paper, així “ALA! Un paper”, no no no i no! Això ho podria fer qualsevol de vosaltres. És un paper arrugat en forma de bola. Ara en època d’exàmens anda que no he tirat jo art. D’haver-ho sabut!També podeu gaudir d’uns claus posats a la paret, amb molta gràcia això si.

Després també us recomano una obra estel•lar d’un bon home del qual no recordo el nom. Podreu trobar imatges de gent amb careta de conill amb membres virils quilomètrics, gent amb una mena de crema marró que vull pensar que és fang o xocolata escampada per tot el cos i la cara... Tot molt exquisit!

On hem anat a parar? No és que sigui un entés, però fa poc vaig estar per Roma i que voleu que us digui, em va poder agradar més o menys, però la Capella Sixtina i d'altres obres dels museus vaticans jo diria que es mereixen més respecte. En fi, em convertiré en un "gafapasta" modernillo a vere si puc entendre aquest tipus d'art. Però sigui com sigui, recordeu aquest text abans de tirar qualsevol cosa a la paperera o especialment al wàter, penseu-vos-ho dues vegades.

4 comentarios:

  1. En aquest cas també em burxaria si et digués que això jo també ho puc fer, Sr. Kupyni!?

    Per cert, gran foto! És vostè de petit?!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No, en aquest cas li hauria de donar la raó!
      I tot i que m'encantaria ser jo el de la foto li he de dir que no, tot i que no descarti veure'n una de similar del meu fill en futur (força llunyà tot s'ha de dir)

      Eliminar
  2. Doncs jo vaig veure en directe la obra de Piero Manzoni, aquell que va cagar en una llauna i ho va vendre per el seu pes en or. La veritat es que es espectacular la de burrades de diners que es mouen per aquest "art". Despres diuen del sou dels futbolistes, però aixo ja és un altre fil de discussió jeje Apa, perdoneu però algú ho havia de dir!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si que és increible que es moguin tants diners, de fet ja em sembla increible que ningú pagui un cèntim. A sobre si et sembla una merda (per exemple la merda en llauna) és que no entens...
      En fi, el tema dels futbolistes si que és un tema a part peeeeeeeerò també és increible.
      Gràcies per haver-ho dit!!jeje

      Eliminar