domingo, 13 de mayo de 2012

Un dia dur


No hase falta desir nada más... :(
Degut a la duresa del text d’avui, com excel·lentment il·lustra el títol, no m’allargaré gaire, ja que no m’agraden els comiats ni les males notícies. 

Molts estareu amb serpentines, confeti i demés pensant que abandono el blog, però no, almenys encara. Resulta que el senyor Kupyni va escriure un text, amb les seves preocupacions i les seves anades d’olla. El va acabar, li va passar el corrector word, el corrector Taka i quan finalment es va decidir a realitzar  una part tan important per ell com l’escriptura del text: DESASTRE!! HECATOMBE!! ADEBACLE!! i varies coses més... 

Estic parlant de la tria de la imatge. La seva mina s’ha quedat sense material. La seva font s’ha quedat sense aigua. El seu hort s’ha quedat sense collita. En fi, que ja no puc agafar les imatges d’allà on sempre les agafava i estic abatut. Estic cercant un bon lloc on poder trobar fotos adients, però per ara no hi ha manera. Em temo que hauré de contractar un gran fotògraf pel blog o si no tornar a utilitzar les meves dots artístiques, cosa que un cop està molt bé, a partir d’aquí ufffff. 

En fi, intentaré que la propera imatge sigui digna, però no prometo  res.

4 comentarios:

  1. Nooooooooooooooooo! O lo q es lo mismo: Nain nain nain nain nain! Esto no será lo mismo sin esas grandes ilustraciones... sin desmerecer en absoluto los textos, of course. Es un duro golpe... pero seamos positivos, busquemos soluciones... se me ocurre q tenemos un fotógrafo sin curro en el grupo, igual te quiere ayudar, es un poco rancio pero buena gente en el fondo, o por otro lado siempre puedes utilizar tus grandiosas dotes con el paint.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por el apoyo daniel!
      Tambien he pensado en el... A ver si el entiende el mensaje superliminal q es el link...jeje

      Eliminar
  2. Fins ara no m'he recuperat del xoc de la notícia. M'he passat el matí al llit... És un dia trist! Però quan es tanca una finestra es perquè s'obre una porta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Espero que tingui rao senyoreta Taka i que aviat trobi la solucio,si no perdre la fama mundial!

      Eliminar