jueves, 9 de febrero de 2012

Atenció Chachos!!!

Ho sé, feia temps que no ens visitava. Ja se sap, l’èxit i la fama del seu blog fa que t’oblidis qui t’ha llençat a la fama, però bé, com no sóc rancorós i així m’estalvio de fer un text, aquí us deixo amb una nova entrega de la corresponsal de Chiripitiflauticolandia Tricia Taka. Avui ens sorprèn amb una notícia on ha hagut de fer grans estudis científics, parlar amb l’un i l’altre i de forma exclusiva, ens cedeix la seva tesi.

Fa poc m’he assabentat d’un fet que m’ha deixat atònita, astorada, patidifusa, perplexa, anonadada, flipada, al•lucinada, abrumada... Bé, crec que ja us heu pogut fer una idea del meu estat d’ànim. Doncs això, fa poc m’he assabentat que en un temps (més llarg o més curt) l’arxipèlag de les Canàries desapareixerà. Si, si, us deixaré un temps perquè ho pugueu assimilar.

:l

:I

Ja? Doncs es veu que l’esmentat conjunt d’illes es troba just a sobre d’una falla submarina (un lloc on s’ajunten dues plaques tectòniques) i que un bon dia l’activitat sísmica farà que hi hagi una gran erupció volcànica i les illes desapareixeran. O_O Si això és així i és inevitable, em semblaria més que just que Ejpaña! i la península ibèrica heretessin el clima canari! No? Som la seva família més directa així que ens mereixem les temperatures temperades durant tot l’any, platgeta a l’octubre, Castanyada en tirants... Espera, això ja està passant! Potser les Canàries auguren la seva fi i han fet com la Duquesa de Alba, que ha repartit l’herència en vida, por si a caso!

PD: També em vaig assabentar que l’erupció que destruirà les canàries també provocarà un tsunami que anirà directe cap a Nova York i l’enfonsarà! M’he de posar les piles amb els meus viatges com a corresponsal abans que això passi! Sr. Kupyni, parlem d’un augment?

2 comentarios:

  1. Si vol podem parlar d'un augment, però així de primeres em sembla que el seu pit ja està prou bé tal i com està!

    ResponderEliminar
  2. Potser es convertirà en la Nova Atlàntida i tot...
    Sr. Kupyni no sigui vostè un explotador i pagui-li a la pobre noia un viatge a algun lloc en perill d'extinció perquè ho pugui disfrutar abans no desaparegui...Així a l'atzar se m'acut el Japó, lloc on també em podria vostè pagar el viatge a mi. Simplement per que la pobre Tricia no hi vagi sola...
    ¬¬

    ResponderEliminar